Новинка "BIO ICE CREAM", яка переверне ваше уявлення про морозиво - зустрічайте органічне морозиво на українському ринку!
«Біла Береза» запустила Національний проект по акваплогінгу
6 липня 2021 року стартував Національний проект з акваплогінгу від ТМ «Біла Береза».
Перший заплив на каяках відбувся у місті Дніпро. Разом з небайдужими мешканцями міста ми очистили узбережжя річки від сміття.
Плогінг — це популярний екологічний рух родом зі Швеції. Його учасники поєднують біг та прибирання узбіч. Акваплогінг з ТМ «Біла Береза» — це чудова та корисна подорож на байдарках з однодумцями. Разом ми очистимо узбережжя та острови річок від сміття! А крім того, посмакуємо морозива та створимо вторинну сировину з упаковки, з якої невдовзі пошиють м’які та сучасні ПУФИ! А найактивнішого акваплогера чекає МЕГА-ГАМАК!
Тож, не зволікайте – реєструйтеся до участі в акції!
Про старт еко-акції на прес-конференції розповіли Анна Прокаєва, Віталій Потапов, Володимир Логвинов, Ірина Козлова і Ганна Жихарева-Толстик.
Менеджер з питань регіонального розвитку компанії «Біла Береза» Володимир Логвинов відзначив, що в компанії шукають різні способи турботи про екологію. Крім того, ТМ «Біла Береза» хоче своїм прикладом підключати і інший бізнес до своїх ініціатив.
«Компанія «Біла Береза» — це молода компанія, яка на ринку України сім років. Ми є прикладом соціально відповідального бізнесу. Своїм прикладом ми хочемо продемонструвати важливість турботи про навколишнє середовище і екосистемі країни. Саме з цієї причини ми вирішили організувати національний проект по акваплогінгу на каяках. Фірма «Біла Береза» запрошує всіх бажаючих прийняти участь в цьому проекті. Дякуємо освітню програму «екосвідомість» за ініціативність і ідею», — розповів Володимир Логвинов.
Співзасновниця освітньої програми «екосвідомість Дніпра» Анна Жихарева-Толстик розповіла, як з'явилася ідея акції про акваплогінг:
«Свідомий бізнес — це величезна сила, це ресурс, який ми, як активісти і просто громадськість, не маємо. Ми в рамках «екосвідомість Дніпра» і в цьому році, і в минулому, створили велику кількість ініціатив, до нас приєдналися вже 8 університетів Дніпра. Ми зрозуміли, що через різні формати можна залучати молодь, пенсіонерів, навіть дітей. Коли кожна людина може приєднатися, не коли йому про це сказав ректор, мама або керівник, а через цікаві формати. В рамках акваплогінга ми збираємо студентів, починаємо з Дніпра, щоб молоді люди, майбутнє нашої країни, були свідомими. Ми знали, що компанія «Біла Береза» давно хотіла провести подібну акцію, але шукала таку, яка була б цікава студентам і була б легко прийнята суспільством», — розповіла Ганна Жихарева-Толстик.
Під час прес-конфереції також було анонсовано спільну акцію «Zero Waste Kharkiv» та «Біла Береза», пов'язану з повторним використанням упаковок з морозива. Як це працює: люди миють комбіновані упаковки, в тому числі, з-під морозива «Біла Береза», нарізають їх та висилають в організацію «Zero Waste Kharkiv». Там зі старих дезінфікованих джинсів і нарізаних упаковок створюють пуфи. Акція триватиме наступні 3 місяці. Таким чином, «Біла Береза» стала першим виробником морозива в Україні який придумав спосіб повторного використання упаковок своєї продукції.
Також під час цієї прес-конференції був підписаний меморандум про співпрацю між компанією «Біла Береза»та організацією «Zero Waste Kharkiv».
Хочете стати частиною Національного проекту з акваплогінгу від ТМ «Біла Береза»? Долучайся до запливу у своєму місті:
14 липня — Київ;
20 липня —Запоріжжя;
27 липня — Харків;
3 серпня — Одеса;
10 серпня — Тернопіль.
Реєструйтеся зараз! Деталі на: https://www.facebook.com/bbyaroza/
#плогіморазомзбярозою